17.06.2019

Viisi vinkkiä bussiyrityksen liikevaihdon kasvuun

Oletko miettinyt yritystoimintasi kasvattamista tai sen tehostamista? Kokosimme viisi kohtaa, joiden avulla voit kasvattaa liikevaihtoa ja samalla myös tehostaa toimintaasi.

1. Saatavuus - Löytävätkö potentiaaliset asiakkaat palvelusi?

Ovatko kotisivusi ajan tasalla? Miltä yrityksesi näyttää hakukoneissa? Tänä päivänä asiakkaiden siirtyessä internetiin, hakukonenäkyvyys on erityisen tärkeää. Mikäli sinulla ei ole lainkaan kotisivuja - ei hätää, saat SynergyBus-liikennöitsijänä oman esittelysivun joka hakukoneoptimoitu, joten yrityksesi saa näkyvyyttä hakukoneissa.

2. Hyödynnä SynergyBus tehokkaasti

SynergyBusissa voit helposti ottaa lisää tilausajokeikkaa alueeltasi ja täyttää ajokalenterin tyhjät päivät. Voit asettaa sähköpostivahteja ilmoittamaan avoimista tarjouspyynnöistä haluamistasi paikkakunnilta. Kun jätät tarjouksia, kirjoita sisällöstä selkeä ja samalla houkutteleva. Voit luoda SynergyBusissa valmiita tarjouspohjia, joita voit helposti hyödyntää. Muista myös lisätä esittelysivullesi kuvia kalustostasi ja kirjoita lyhyt esittelyteksti yrityksestäsi. Pääset SynergyBusissa myös katsomaan halutulta alueelta oman markkinaosuutesi ja verrata sitä muihin toimijoihin.

3. Myy lisäpalveluita

Mieti voisitko myydä asiakkaillesi jotakin lisäpalveluna? Olisiko se lisäys olemassa olevaan palveluun tilausajossa tai mitäpä jos kokeilisit tehdä päivämatkoja (joiden kate on muuten isompi kuin tilausajoissa)? Oletko miettinyt olisiko itselläsi joitakin erityistaitoja tai olisiko esimerkiksi omissa toimitiloissasi potentiaalia lisäpalveluille?

4. Lisää ja tehosta myyntiä

Vastaatko itse myynnistä vai onko sinulla erikseen myyjä? Riittääkö aika tehokkaaseen myyntiin? Seuraatko myyntiä ja sen tuloksia? SynergyBusin päivittäisen koontisähköpostin avulla voit tehostaa myös myyntiä, kun potentiaaliset tarjouspyynnöt tulevat suoraan sähköpostiisi. Voit jättää tarjouksia SynergyBusiin tulleisiin tarjouspyyntöihin helposti muiden töiden lomassa, kunhan käsillä on vain tietokone, tabletti tai puhelin ja internet-yhteys.

5. Pidä huoli asiakastasi ja asiakastyytyväisyydestä

Onhan asiakaspalvelusi ensiluokkaista? Onnistuneet asiakaskohtaamiset luovat kestäviä asiakassuhteita. Pidä myös huolta vanhoista asiakassuhteista, jotta he jatkossakin käyttävät palveluitasi. Asiakastyytyväisyys on monen asian summa, joka alkaa jo ensi kontaktista. Tämä voi olla esimerkiksi sähköpostitse tehty tiedustelu. Pahin moka olisi siis olla vastaamatta asiakkaalle lainkaan, tai vastata vasta viikon kuluttua.

Takaisin

Liity mukaan jo tänään

Uudet asiakkaat odottavat! Meillä on 265 avointa tarjouspyyntöä odottamassa tarjoustasi.

LIITY MUKAAN